onsdag 19 augusti 2020

Onsdag 19/8-2020 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen somnade sent igår kom igång idag till sex tiden men kom ur sängen till 11:10 fick i mig  frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till två tiden stack jag till ICA sedan till Apoteket men det var kass dator idag så jag fick inget idag. Så sedan hem och gick sedan igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med stripes och såg en serie idag när jag åt. Så mer? Jo jag fick i mig en cola idag efter nä innan middagen och lite bilar salmiak så mer? Nä inte idag ses imonn igen då.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag imonn igen.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: