lördag 8 augusti 2020

Lördag 8/8-2020 19:36

DAG: Jaha till natt igen och rätt okey natt inatt och jag somnade rätt tidigt igår med. Kom igång till sex tiden och kom sedan ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat lite Nintendo idag men annars inget mer. Så till tre gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes och såg en serie när jag åt idag. Och jag fick ett samtal idag just när jag hade gått igång med middagen det var morsan som ringde en signal. Så efter middagen fick jag i mig en kopp kaffe med. Så mer? Nä jag har inte gjort mer idag jo jag gjorde lite på teckning idag men jag tappade farten och la ner skall se om jag kan gå igång tills imonn igen med detta. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Och nej inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: