onsdag 26 augusti 2020

Onsdag 26/8-2020 19:38

DAG: Jaha till natt igen och min granna fick för sig att stampa takten till tio tiden hoppas att han inte gör mer för jag kunde inte somna förrän till två tiden igår natt. Stampa takten kan han göra hela dagen men varför skall ha sätta igång med detta till tio tiden för. Så kom igång idag till sex tiden kom ur sängen till 11:10 var illa seg idag och hade ingen lust alls att gå upp men jag måste upp för att ta mina tabletter så jag kom upp ändå. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat idag på datorn ett tag men annars inget mer. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och bröd och pommes och såg en serie när jag åt idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag och ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja jag har beslutat mig idag för att inte köra imonn missade hela måndagen och tar och missar hela torsdagen med denna veckan tror jag. Så kör jag igen tills måndag så hoppas jag att grannen är tyst då igen.

ROMAN: Ja inget idag heller.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: