tisdag 25 augusti 2020

Tisdag 25/8-2020 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra inatt kom igång idag till sex tiden men kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag spelade ett spel idag på datorn ett tag sedan stack jag till ICA och sedan apoteket och sedan hem igen. Jo jag spelade två rader eurojackpot med idag på vägen hem. Så sedan spelade jag mer spel och sedan till tre tiden gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Jo jag såg en serie med på datorn kan inte se på annat än dator på den så jag såg ett avsnitt innan jag stack till ICA. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: