fredag 21 augusti 2020

Fredag 21/8-2020 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till sex tiden och kom sedan ur sängen till 11:10. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så till 13:45 stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så gick igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med stripes och såg en film idag igen. IP man två såg ettan igår okey men så där. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe efter middagen med. Så mer? Jo jag hade ett problem med spelen idag men jag hittade på internet lösning och problemet är löst nu. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nej inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: