måndag 31 augusti 2020

Måndag 31/8-2020 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen jag kan inte fatta varför jag inte sover bättre nu men först måste jag ligga till ett eller efter ett innan jag somnar för grannen kommer igång till ett tiden och lägger jag mig innan så vaknar jag och sedan kan jag inte somna om igen. Så jag måste ligga till efter ett innan jag lägger mig. Så mer? Jo idag har jag spelat nya spelet som jag köpte och hade för kasst grafikkort till men det går att köra och det är roligt att spela det är pussel men inte för svårt att lösa spelade det just nu innan jag gick igång med bloggen. Så till tre stack jag till träningen men idag tappade jag farten igen och la ner igen. Mer om detta nedan. Så hem och så gick jag igång med middagen och såg en serie nä en film som jag hade sett innan idag men såg inte klart idag hade inte tid idag att se allt så jag la ner detta. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite till innan bloggen idag. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha hoppade idag men jag tappade farten helt idag igen. Fan att jag inte kan sova bättre för jag tror inte det kommer bli bättre med tiden troligen tvärtom.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: