söndag 23 augusti 2020

Söndag 23/8-2020 19:54

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kom igång idag till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så mer? Jo igår fick jag äntligen bort IE 11 finns inte mer på min dator äntligen jag har försökt länge att få bort denna men igår lyckades jag nu är den borta. Så mer? Jo till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås och mos gott mos. Såg en film idag som jag hade börjat på innan men inte sett klart innan men idag så. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med och lite choklad med. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover nått sånt där inatt så kör jag imonn igen.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nej inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: