torsdag 5 september 2024

Torsdag 5/9-2024 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en vanlig kass natt inatt igen somnade någon gång och kom sedan igång till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen låg idag till 14:00 då kom jag upp och fick läst ett tag sedan gick jag igång med romanen körde den till 15:30 tiden sedan har jag inte gjort mycket idag. Sedan till 16:45 gick jag igång med middagen hade idag kebab och pommes och såg inte på nått idag igen. Så efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jo jag har dångat ett mail till sista förlaget om att de inte svarat. Får se vad de säger om detta då. Så satte jag igång idag till 14:30 tiden med att skriva igen och det gick bra idag fick en hel del gjort idag.

MSUIK: Jaha inget idag igen.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: