söndag 15 september 2024

Söndag 15/9-2024 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen men sedan till tolv skulle jag ta vikten och så till ett skulle jag göra lotto så jag sov inte så bra idag. Kom igång till 13:00 och spelade spelet jag köpte sist nine sols som är rätt okey att spela. Sedan så la jag mig igen och låg till 14:00 och sedan till 15:30 åt jag ett äpple och så till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och potatis såg inte på nått idag igen utan glodde bara på teven idag igen och sedan fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag kör imonn igen om jag sover då vill säga. Så tog jag vikten idag igen och jag har gått upp till 97 igen.

ROMAN: Jaha inget idag igen.

MUSIK: Och dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: