söndag 8 september 2024

Söndag 8/9-2024 19:37

DAG: Jaha kom igång idag lite tidigt ja tre minuter tidigare än jag skulle i alla fall. Men nu till natten igen och en kass natt igen sov dåligt och kom igång idag till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen. Låg idag till 14:00 tiden och kom sedan igång med att läsa till 14:25 tiden sedan satte jag mig men fick inget skrivet idag igen. Sedan skulle jag göra träningsmaten men glömde detta idag får göra tills imonn efter träningen skall bara steka köttbullar och koka pasta så jag tror jag hinner det tills imonn. Så till 17:00 gick jag igång med middagen idag hade idag fläsk och potatis och löksås igen och såg idag en film Union tror jag att den hette. På Netflix och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen just innan detta just nu.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt igen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha idag körde jag igång men kom inte igång sedan tappade farten och la ner idag igen. Och imonn är det inget för då tränar jag igen.

MUSIK: Jaha inget här idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: