tisdag 10 september 2024

Tisdag 10/9-2024 19:48

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt ingen inatt sov kasst fram till sju tiden sedan kom jag ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till tio då jag skulle ta blodtrycket och sedan låg jag till 11 och sedan till 12 då jag kom ur sängen och kom upp skulle till sköterskan idag och ta EKG men hon hade ändrat på tiden så det går till den 10 nästa månad igen så jag stack hem igen  och sedan var jag inne på ICA och handlade lite sedan hem igen. Och efter ett tag kom jag på att jag skulle köpt ägg som jag glömde idag så jag stack jag till ICA igen och köpte detta sedan hem igen och nästan med en gång fick jag igång med middagen hade kotletter med potatis och sås såg slutet på filmen jag såg igår och den var okey hann inte med kaffe idag sen som jag var idag.

TRÄNING: Jaha jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha en dag till spillo idag efter inget alls men jag kommer igen tills torsdag igen hoppas jag i alla fall.

MUSIK: Jaha inget idag alls.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: