måndag 2 september 2024

Måndag 2/9-2024 20:02

DAG: Jaha kom igång idag till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till 14:30 tiden sedan till 14:40 så ringde mobilen och så stack jag till gymmet och sedan hem igen. Mer om detta nedan. Så fick igång middagen och såg inte på nått idag igen. Jaha efter middagen fick jag ner två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha körde inte allt idag heller jag gjorde alla övningar men sedan gången fick lite modifikation jag orkade inte gå 20 minuter uppför så jag gick nästan 20 minuter plant sedan stannade gång bandet och jag fick göra om och så gick jag en halvtimme sedan.

ROMAN: Jaha inget idag för jag ligger till 14:00 idag igen.

MSUIK: Och jaha inget här igen idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: