lördag 7 september 2024

Lördag 7/9-2024 19:56

DAG: Jaha till natt igen då ja och en vanlig natt igen sov dåligt igen vaknade ett otal gånger inatt kom till sans till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen men idag kom jag upp till ett tiden trodde att det var då jag skulle upp idag även om det var två tiden jag skulle upp igen. Så gick jag igång med romanen men tappade intresset idag och så skulle jag ut och köpa lök jag skulle ha fläsk och löksås idag men kom då på att jag inte hade lök hemma och fick gå till 15:30 till ICA för att köpa sedan hem igen. Så till 16:00 gick jag igång med middagen och så till 17:00 åt jag och sedan fick jag i mig två koppar kaffe även om jag inte skulle ha haft detta idag eftersom jag tog blodtrycket idag och då skall man inte ta kaffe innan en halvtimme innan.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Och inget idag heller.

MUSIK: Och dito på denna punkten med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: