fredag 6 september 2024

Fredag 6/9-2024 19:49

DAG: Jaha till natt igen då ja och en vanlig natt igen kass med andra ord kom igång idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så la jag mig igen fram till 11:10 då jag skulle packa för tvätten kom jag på att jag inte hade köpt tvättmedel så jag stack och köpte detta och sedan till 12:00 stack jag ner med tvätten och så upp igen. Så till ett tiden var jag nere och fick upp tvätten på tork och så upp igen. Sedan köpte jag allt jag ville ha när jag var ute i morse så jag gick inte ut mer idag. Så till 15:30 stack jag ner och fick upp tvätten och så gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatisgratäng och såg en film men såg inte klart idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha idag var det ingenting på denna punkt.

ROMAN: Ja idag såg jag att jag hade fått från alla förlag och ingen ville ha det så jag går över till nästa roman.

MUSIK: Nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: