fredag 20 september 2024

Fredag 20/9-2024 19:41

DAG: Jaha vaknade idag till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 8:30 fick i mig frukosten och så fick jag ihop lakan och tvätt och så la jag mig igen till 12:00 då jag vaknade och fick ner tvätten och så upp igen. Så sedan till ett och trettio stack jag till ICA för att handla sedan hem igen. Var nere och fick upp lakan och sängkläder och så till 15:30 var jag nere och fick upp hela tvätten upp. Sedan gick jag igång med middagen hade idag karréer med ris och sås och såg först ett avsnitt av andra omgången av en serie sedan en till andra omgången av en annan serie har ett avsnitt att se tills imonn av den andra igen. Jaha fick sedan i mig två koppar kaffe igen. Ja och så skulle jag ha köpt mat idag men eftersom att jag inte har bankid så kan jag inte köpa mat så jag får vänta tills måndag när jag kommer hem från banken efter elva tiden.

TRÄNING: Jaha inget idag.

ROMAN: Jaha inget idag.

MUSIK: Jaha inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: