tisdag 17 september 2024

Tisdag 17/9-2024 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen men idag skulle jag ha ett online möte med en läkare till 11:30 så jag kom ur sängen till 11:20 och sedan hade jag mötet med läkaren och vi kom överens om åtgärd sedan så spelade jag lite spel och så la jag mig igen till ett tiden sedan till två tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och så till 16:00 gick jag igång med middagen sent idag igen. Hade idag karréer med potatis och sås igen och såg inte på nått idag igen. Och hann inte med kaffe idag igen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt igen så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Jaha inget idag igen.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: