torsdag 12 september 2024

Torsdag 12/9-2024 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kom igång idag till sju tiden kom sedan ur sängen till 8:30 tiden fick i mig frukosten och så la jag mig igen och sedan till 14:00 kom jag ur sängen och fick i mig ett äpple till 15:00 tiden sedan till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag wok karré wok idag igen och jag har inte ätit på länge så det var väldigt gott idag igen. Såg inte på nått idag igen på teven utan slö glodde idag igen. Och sedan efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen.

TRÄNING: Jaha inget idag igen.

ROMAN: Jaha hoppade allt idag igen tappade farten efter jag kom upp idag jag satte mig och läste men sedan gav jag upp för dagen.

MUSIK: Nä inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: