torsdag 19 september 2024

Torsdag 19/9-2024 19:50

DAG: Jaha idag köpte jag ny mobil kom igång idag till sex tiden kom sedan ur sängen till 8:30 låg sedan till 12:00 tiden och stack sedan till butiken till 12:20 tiden. Åkte hem sedan och stannade på ICA för att handla lite sedan hem igen. Och satte igång att fixa mobilen sedan och så till 17:00 var jag klar för idag i alla fall och så gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatis och sås idag igen och såg på inte nått idag igen. Och hann inte få i mig något kaffe idag igen. Måste till banken och fixa nytt bankid gick inte att göra utan pass eller annat som jag inte hade så jag skall dit på måndag och fixa detta då.

TRÄNING: Jaha inget förrän till måndag igen.

ROMAN: Jaha inget idag igen.

MUSIK: Dito här med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: