torsdag 20 april 2023

Torsdag 20/4-2023 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och vaknade inatt till sju tiden och kom sedan ur sängen till 11:00 idag fick i mig frukosten idag utan gröt igen. Sedan har jag inte gjort så mycket men jag har spelat idag ett par gånger till och med och tillslut gick det bra för att sedan gå dåligt igen just nu för ett tag sedan och då la jag ner för dagen. Så sedan till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg ett avsnitt av en serie idag och det var det sista avsnittet med idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja mer? Jo jag hade fått två försäkringar en på nya mobilen och en på gamla med tog bort idag på den gamla skall se sedan om det har försvunnit eller inte. Ja har inte mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget idag heller.

MUSIK: Och dito på denna punkt med idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: