söndag 2 april 2023

Söndag 2/4-2023 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och somnade till 0:30 igår kom sedan igång igen till ett tiden och så kom grannen hem och jag låg vaken till tre fyra tiden innan jag somnade. Kom sedan igång idag till sex tiden sedan igen till nio tiden och sist till 10:10 tiden kom ur sängen idag till 10:45 och rätt pigg idag trotts kass natt. Fick i mig frukosten idag utan gröt idag igen. Sedan gick jag igång med romanen till ett tiden fram till tre tiden idag gick bra idag men mer om detta nedan. Sedan har jag inte gjort nått idag på hela dan idag jo jag har spelat lite men det gick inte alls bra idag. Ja sedan gick jag igång med middagen till 15:00 idag hade idag pepparbiff och pepparsås och ris såg en serie idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inte mer idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover bra inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja äntligen kom jag igång idag och det gick bra idag trotts att jag kom igång sent idag och fick sedan avbyta igen för stretch ja övningar för ryggen då. Fick till två sidor idag och det är bra för en dag som idag. Hoppas jag sover inatt med så kör jag igen imonn innan gymmet.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: