fredag 14 april 2023

Fredag 14/4-2023 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 11:00. Fick i mig frukosten idag utan gröt idag igen och sedan väntade jag på att klockan skulle slå 13:10 idag. När den gjorde detta fick jag fart och tog mig till spårvagnen och tog mig till dit jag skulle för att ta ett EKG. Sedan handlade jag och gick sedan hem och utan att få regn på mig idag jo smått men jag hade paraply med men tog inte upp detta idag. Kom hem till just innan 15:00 och till 15:10 gick jag igång med middagen hade idag fläsk och löksås och såg ett avsnitt av en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe med. Ja det var nog allt för idag tror jag visst. Ja det var det.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag.

ROMAN: Och nej inget här heller idag.

MUSIK: Och dito på denna punkt med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: