onsdag 5 april 2023

Onsdag 5/4-2023 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt kom igång till 4:30 första gången sedan till sex sedan sju och kom sedan ur sängen till 10:45 tiden. Fick i mig frukosten idag utan gröt igen och sedan la jag mig igen fram till 14:30 tiden då jag kom ur sängen och stack sedan till gymmet till 14:45 tiden sedan hem igen. Fick igång middagen och såg ett avsnitt av en serie idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja mer? Jo imonn skall jag ut till Mio i Mölndal sedan skall jag hem igen och så beställa sängen så kommer den om 4-5 veckor och troligen till sju på morgonen med. Med min vanliga tur så kommer den nog så.

TRÄNING: Ja körde idag men jag var illa seg idag efter kass natt igen.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: