söndag 30 april 2023

Söndag 30/4-2023 19:59

DAG: Jaha till natt igen då ja och grannen var igång hela natten inatt ja i alla fall till sent väldigt sent så kass natt igen. Kom igång idag till tio tiden kom sedan ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Så sedan till 16:00 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med mos gott mos och såg en serie när jag åt idag och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Jo jag glömde att jag klippte mig idag till 15:00 idag då kom jag upp från sängen idag. Låg länge idag efter kass natt igen.

TRÄNING: Jaha inget idag jo jag packade väskan idag. Så hoppas jag att ingen är uppe inatt igen.

ROMAN: Jaha inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: