tisdag 11 april 2023

Tisdag 11/4-2023 19:55

DAG: Jaha lite sen idag igen spelade spel idag gick igång till 19:00 tiden och sedan gick jag över tiden idag. Så till natt en kass natt igen vaknade ett otal gånger under natten och kom sedan igång till 10:00 kom sedan ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och idag tog jag gröt igen. Ja sedan stack jag till posten för att hämta mitt paket som jag köpte för ett par dagar sedan. Nya telefonerna fick upp dem idag efter att jag var på posten fick inte ut första gången jag kom och gick då till annan post men det var den första posten jag skulle till han kunde inte skanna min avi och inte heller fungerade numret jag fick så han fick ta det på namn idag då fick jag den tillslut och sedan hem igen. Tog ett tag att få igång telefonerna idag fick också hitta kontakten för ström och den fick jag flytta allt nästan för att komma åt idag. Men sedan fick jag igång dem som jag ville och så väntade jag på att klockan skulle slå mat till tre men orkade inte vänta idag och gick igång idag till 14:20 tiden hade idag kebab och stripes och kebabsås gott som vanligt. Såg idag först en serie och sedan en till. Och sedan fick jag i mig två koppar kaffe med. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och hoppas att jag sover gott inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Nä inget idag heller suck.

MUSIK: Ja inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: