måndag 17 april 2023

Måndag 17/4-2023 20:02

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång till sex tiden sedan till sju tiden och sedan åtta och sist till 10:30 kom sedan ur sängen till 10:45 tiden. Fick i mig frukosten och idag utan gröt idag igen och så la jag mig igen har inte gjort nått idag på hela dan jo jag stack till träningen och sedan hem igen hoppade lite idag efter kass natt. Så sedan gick jag igång med middagen och såg en serie idag när jag åt och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe idag igen. Ja sedan var det nog inget annat idag. Jo jag köpte kivra+ idag fick då 6 månader fritt sedan kommer det kosta 20 per månad annars har jag inte gjort nått idag på hela dan.

TRÄNING: Ja körde idag men jag körde inte allt idag hoppade en övning idag men det var fullt på den och jag tog den sedan men hoppade en övning ändå idag.

ROMAN: Jaha inget idag heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: