söndag 23 april 2023

Söndag 23/4-2023 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade till sex tiden och sedan till 10:45 kom sedan ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo sedan till 13:30 så dammsög jag igen. Och sedan så la jag mig igen fram till 15:00 då jag gick igång med middagen hade idag wok igen. Såg två avsnitt av samma serie idag när jag åt. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har idag packat väskan idag och jag hoppas på bra sömn inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja som det är nu så är jag trött som fan och kan inte skriva men jag hoppas att jag kan sova bättre lite längre fram ändå.

MUSIK: Ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: