torsdag 13 april 2023

Torsdag 13/4-2023 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen inatt kom igång till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 10:45 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat idag ett tag och sedan ett tag till då jag dog och la ner för idag. Så sedan till 14:30 gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen och så spelade jag lite till och dog då och la ner för dagen. Ja mer? Jo imonn skall jag ut till 14:00 tiden för att ta EKG sedan skall jag köpa lite sedan hem igen jag tror att jag går hem imonn efter detta. Ja mer? Nä inget mer idag hörs imonn igen.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Och nej inget här heller idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: