måndag 10 april 2023

Måndag 10/4-2023 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade ett antal gånger under natten och var rätt seg idag när jag kom igång till 10:10 tiden. Så kom upp och fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Jo jag har spelat spelt idag igen och det gick bra idag på slutet i alla fall. Ja spelade just nu innan och då kom jag till andra sparplatsen där jag stannade idag. Så sedan till 14:45 gick jag igång med träningen stack hemifrån till 14:50 tiden sedan tränade jag gick så där idag efter seg natt. Sedan stack jag hem och fick igång middagen och åt den när jag såg på en serie och sedan fick jag inte i mig kaffet idag kom jag på nu missade det idag.

TRÄNING: Ja körde allt idag och det gick trögt idag jag var rätt seg idag men jag fick ändå allt gjort idag så en bra dag ändå.

ROMAN: Ja vaknade idag och tänkte köra men jag var för seg så jag la ner förhoppningsvis tills imonn igen.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: