tisdag 4 april 2023

Tisdag 4/4-2023 19:41

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt men idag så hade jag grejer att göra så jag hann inte med annat idag. Kom igång idag till sex tiden sedan kom jag ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten idag med gröt och efter detta så har jag ringt till banken och sedan till Mio och de sa att jag skulle komma in och testa så jag skall göra det till torsdag igen. Får åka till Mölndal och testa sedan hem igen. Jag köper på internet för där är billigare tror jag i alla fall. Så skall jag köpa till torsdag igen när jag kommer hem igen. Så sedan har jag inte gjort nått idag på hela dagen. Men till 15:00 gick jag igång med middagen hade idag karréer och pommes och såg förs en serie sedan en till idag. Och efter detta fick jag i mig två koppar kaffe igen. Ja sedan var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn igen.

ROMAN: Ja om jag vaknar pigg imonn så kör jag här igen tills imonn. Vi hoppas på det.

MUSIK: Ja inget idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: