tisdag 18 april 2023

Tisdag 18/4-2023 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen kom igång till fem tiden sedan sex och så sju och trettio och sedan kom jag ur sängen till 10:45 tiden. Fick i mig frukosten utan gröt idag igen och sedan har jag mest slöat idag. Jo jag har spelat men dött och lagt sedan ner igen. Så till 14:30 gick jag igång med middagen hade idag korv och stripes och såg en serie när jag åt idag. Efter detta fick jag i mig två koppar kaffe. Ja sedan var det inget mer idag tror jag visst. Jo jag hämtade mina knivar igår efter träningen med glömde säga det igår. Så jag satte i dem igår med i rakapparaten.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag hoppas att jag sover inatt så kör jag igen tills imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: