torsdag 18 juni 2020

Torsdag 18/6-2020 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen vaknade tidigt idag igen och kunde sedan inte somna om igen. Kom ur sängen till 10:10 fick duschat och fixat till mig sedan till 11:00 gick jag igång med frukosten. Så efter detta till tre tiden stack jag till träningen och sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Jag såg en serie nä idag såg jag en serie och sedan en bit på en film men såg inte hela idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja nu har jag sänkt vikterna ett tag så att det inte är så jobbigt så tror jag att jag kan köra allt sedan igen till nästa veckan.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Ja inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: