söndag 7 juni 2020

Söndag 7/6-2020 20:04

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen kunde inte somna igår utan låg länge och kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga idag till ett tiden. Så efter detta så har jag inte gjort så mycket idag. Jo jag har spelat idag ett tag ett par omgångar till och med men annars inte nått idag. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris och pepparsås och såg ett nytt avsnitt av nya serien idag. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn kan bara hoppas att jag sover inatt så.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt.

MUSIK: Och dito inget här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: