söndag 14 juni 2020

Söndag 14/6-2020 19:34

DAG: Jaha igår när jag skulle lägga upp bloggen så fungerade det inte. På min hemsida så jag pillade med detta och då glömde jag kolla mailen igår. Och jag vann igår 84 spänn såg det idag. Så idag skall jag kolla mailen och även mailen idag. Jag fick lägga upp på hemsidan igår via hand. Så jag fick dånga ett mail igår och fick svar idag jag trodde att det var programmet det var fel på men det var något med hemsidan och idag fungerar det igen. Så har inte gjort nått på hela dagen idag jo spelat lite men bara korta stunder. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med ris och pepparsås och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så var det inget mer idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan i torsdags så jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Inget här heller.

Så idag skall jag försöka lägga upp en bild här nedan får se om det fungerar eller inte. Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: