fredag 12 juni 2020

Fredag 12/6-2020 20:01

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen jag tror inte att tabletterna gör skillnad alls så jag kommer inte ta dem nu och se hur det går med det nu. Så kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Men till ett tiden stack jag igen till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så gick igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med pommes och såg ett avsnitt av en serie när jag åt idag. Så mer? Nä inget mer idag jo det är dragning till 21:30 ringer innan 22:00 så jag hoppas att jag slår till idag men lite stålar ni får veta imonn.

TRÄNING: Nä inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nej inget här heller idag.

MUSIK: Och dito idag på denna punkt med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: