onsdag 17 juni 2020

Onsdag 187/6-2020 19:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom igång idag till sex tiden och var då uppe och fixade till mig la mig sedan till nio tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat lite men annars inget mer. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag karréer med potatisgratäng såg en serie när jag åt idag och så fick jag i mig en kopp kaffe efter detta. Så mer? Jo jag har ett fel på hemsidan men jag vet inte hur jag skall fixa det om jag ens kan fixa det. Skall ta och dånga ett mail om detta idag så får vi se om det är något jag kan göra åt det eller inte. Så mer? Nä inte mer idag säger så tills imonn.

TRÄNING: Jaha till imonn är jag redo för att köra jag har packat de nya kalsongerna och jag är redo för att köra imonn.

ROMAN: Nej inget idag på denna punkt.

MUSIK: Nej inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: