tisdag 9 juni 2020

Tisdag 9/6-2020 19:52

DAG: Jaha till natt igen då sov kanske lite bättre inatt skall köra tills inatt med så får vi se om det gör skillnad eller inte. Kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat lite idag men annars inget alls idag. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag på hela dagen. Jo till 21:30 så är det dragning så jag hoppas att ni hjälper mig att hålla tummarna för att jag vinner idag. Ni får veta imonn om det gav nått. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag kommer inte göra nått denna veckan alls. Så hoppas jag att jag kan få bättre sömn till nästa vecka igen.

ROMAN: Nä inget idag heller.

MUSIK: Och dito på denna punkt med.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: