lördag 20 juni 2020

Lördag 20/6-2020 19:51

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom upp till fem idag och sedan sov jag inte mycket mer kom ur sängen till 10:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har kollat nätverk idag men jag kan inte få det att fungera jag har gjort allt men jag kan inte fixa det så jag lägger ner idag orkar inte mer idag tar det en annan dag. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden idag hade idag karréer med pommes och såg en serie idag när jag åt. Efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Sedan har jag pillat med datorerna fram till nu och misslyckats att fixa problemet med. Det var okey när de hade det gamla nätverket som man kopplade datorer till men nu fungerar inte nått och jag har använt gamla lösen ord och nytt lösenord men inget fungerar. Jag har fått hjälp en annan gång men då löste jag det själv ändå men denna gång så skiter det sig och jag kan inte få det att fungera alls. Och det finns ingen stans att se hur det fungerar heller. Så jag skiter i det ett tag nu jo jag uppdaterade musikdatorn med till 2004 och första gången så hängde den sig så jag fick göra om och då fungerade det så nu är båda datorerna 2004 och då borde det gå att få in dem på nätverk men inte heller. Som jag sa så fungerade det bättre förr nu fungera det om det vill och startar jag om datorn så försvinner det igen skit är det i alla fall.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Och nej inget här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: