lördag 13 juni 2020

Lördag 13/6-2020 19:56

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt kom grannen hem till ett tiden och höll igång ett bra tag så inget bra sömn inatt. Och dagen innan så var andra grannen uppe och pratade jag kommer säga till om jag hör det igen. Så kom ur sängen till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till ett tiden gick jag igång med träningsmaten gjorde den sedan till tre tiden gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med ris och pepparsås och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och lite choklad lakrits. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men kanske tills imonn får veta detta när jag vaknar imonn om de ringer då vann jag annars inte. Så mer? Jo jag har pillat med nätverk idag på datorerna men det går inte för ena datorn har gammal programvara och andra ny. Så innan jag får samma så kommer jag inte få igång nätverket ja det är alltså inte wifi utan nätverket i utforskaren som inte vill hitta andra datorn jag hade igång det men så kom uppdateringen till 2004 och då sket det sig igen. Jag har inte fått detta till musikdatorn ännu det är en gammal dator så jag vet inte om det kommer eller inte. De måste fixa lite innan den kan gå på den gamla datorn jag tror att det kommer till den med men inte ännu. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så  jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Nä inte här heller idag.

MUSIK: Nej inte här heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: