måndag 8 juni 2020

Måndag 8/6-2020 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen jag vet inte varför jag inte kan somna som innan men jag ligger länge innan jag tillslut somnar. Och vaknade tidigt idag sex efter detta kunde jag inte somna om igen utan låg till 11:10 innan jag kom ur sängen. Gjorde idag stor frukost med ägg bacon och bröd. Så sedan efter detta så la jag mig igen ett tag men jag kunde inte ligga idag så jag kom upp igen. Och till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Jag hoppade träningen idag jag tog inte med mig lappen så jag kom inte ihåg vad jag skulle göra idag. Jag har det på lapp så jag slipper komma ihåg det men utan lapp så är det inte lätt. Så till fyra tiden gick jag igång med middagen men jag fick inte i mig idag tappade aptiten helt och la ner idag. Så mer? Jo jag fick i mig en kopp kaffe med. Jo så såg jag den nya serien idag det kommer nya avsnitt varje vecka inte alla på en gång så jag såg inte detta igår. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja det sket sig idag och jag la ner kommer hålla upp hela veckan med gymmet så kan jag se om jag sover lite bättre sedan.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget här heller.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: