torsdag 11 juni 2020

Torsdag 11/6-2020 19:50

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt sov inte bra och kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag var ute och kollade efter lite kläder idag men det fanns inte nått så jag beställde idag på internet från stadium idag för 500 då får jag vad jag vill ha för så lite som möjligt i alla fall. Så mer? Jo till fyra tiden idag gick jag igång med middagen såg en serie när jag åt med. Och efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag på denna punkt.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nä inte här heller idag.

Jag hoppas på bättre tur imonn idag vann jag inte nått men tills imonn hoppas jag på ni får veta tills lördag om det gav nått. Nu säger jag Tjingeling!

Inga kommentarer: