onsdag 10 juni 2020

Onsdag 10/6-2020 19:39

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag lite bättre men var ändå seg när jag kom ur den till 11:10 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat ett spel som jag redan hade klarat av idag men annars inget. Så till tre tiden idag gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pepparsås och ris och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så var det inget mer. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Jo som jag sa innan så skall jag inte träna denna veckan men tills imonn skall jag ut och se om jag kan köpa lite kläder t-shirts och strumpor behöver jag lite skall se imonn om jag kan få till bra pris.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Nä inget idag heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: