torsdag 19 december 2019

Torsdag 19/12-2019 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt igen igår tog jag tabletterna men sov inte så bra ändå. Kom ur sängen till 11:30 då klockan ringde ja mobilen ringde då. Så snabbt upp och fick i mig lite mackor ja idag tog jag bara en macka hade inte lust med mer idag. Och så fick jag i mig tabletterna. Så sedan till ett tiden gick jag igång med att uppdatera skyddet och sedan gick jag igång med att uppgradera Cubase på musikdatorn. Så det gick okey men tog tid eftersom datorn är seg så jag blev klar med detta till 15:00 så stack jag till träningen och sedan hem igen. Gick igång med middagen och såg en film idag när jag åt som var okey Pacific rem eller nått sånt var okey. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Då är det tvätt som gäller för mig fram till 16:00 sedan är det mat igen ses då.

TRÄNING: Ja gjorde inte allt idag hoppade ett par övningar idag igen.

ROMAN: Nä inget på denna punkt idag heller.

MUSIK: Nej inte idag.

Jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: