lördag 21 december 2019

Lördag 21/12-2019 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag kom ur sängen till 11:20 idag jag fick gå igång med ugnen för jag har bröd som jag värmer i ugnen innan jag äter. Så sedan fick jag i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har spelat idag på Nintendo idag men mer har jag inte gjort idag. Till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter och stripes och såg en serie när jag åt. Nä det var en film som jag gick igång med igår såg klart idag var okey. Så mer? Jo morsan ringde när jag åt och snackade lite. Hon hade pratat med läkaren igår och fick lite hjälp med ett och annat. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag. Jo jag måste nog göra lite på hemsidan men det gör jag efter nyår inte innan. Den laddar lite segt även om vi pratar milli sekunder så är det lite slött om jag inte har fel så kan man komprimera filerna och få ner tiden med detta det är det jag skall mila om till nästa år.

TRÄNING: Ja ha inget på denna punkt idag. Hoppade stretchen igen idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nej inte detta heller idag.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: