måndag 16 december 2019

Måndag 16/12-2019 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och skit natt jag vaknade ett otal gånger under natten och sedan till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med musik idag ett litet tag i alla fall. Så efter detta så har jag väntat på att klockan skulle slå tre då jag stack till träningen. Sedan hem igen och jag var idag ute och hämtade mitt paket som kom idag men det var bara kaffebryggaren idag men resten kommer sedan en sak till att få. Så jag gick igång med middagen och såg en serie när jag åt idag. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe ur nya bryggaren och koppen blev större än innan gamla byggaren gjorde lite denna mer. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha körde idag men inte allt tappade farten och la ner idag med.

ROMAN: Nä inget idag på denna punkt.

MUSIK: Ja idag kollade jag att det var rätt och det var det så tills imonn eller när det nu blir så kan jag gå igång med sången igen. Dock skall jag göra en vers till och sedan en refräng.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: