söndag 22 december 2019

Söndag 22/12-2019 19:51

DAG: Jaha till natt igen och jag hade ont i hjärtat inatt smärta väldigt länge och jag vet inte varför jag har det kommer till natten när jag lägger mig. Jag såg idag när jag kollade biverkningar att hjärtat slår snabbare och det gör det jag har nu puls på 89 när jag är uppe och 65 till 68 när jag vilar och det är jävligt högt för mig brukar ha mellan 40-52 i vilopuls annars. Men att det gör ont gillar jag inte alls. Skall se om det ger upp eller fortsätter ett tag så måste jag gå till läkaren om detta tror jag skall ta en dag och höra vad de säger om det. Så mer? Jo idag har jag spelat först på datorn sedan på Nintendo ett tag. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden hade idag kotletter med stripes och såg en serie en ny en kommer inte ihåg vad den hette men det handlar om att människor kommer tillbaks igen från det döda kryper upp ur sina gravar såg första avsnittet idag kanske ser mer men nu börjar en som jag såg innan till den 24é går den igång. Så mer? Jo jag har chans på lite pengar idag men då måste jag få ett mail om utbetalning först annars vann jag inte nått igen. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra tills imonn men jag sover kasst så jag hoppas att det är lite bättre tills imonn.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag här igen.

MUSIK: Ja om jag inte sover så kör jag här igen om jag får lust vill säga.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: