tisdag 17 december 2019

Tisdag 17/12-2019 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen idag kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag skulle kontakta min morsa för det hade kommit lägenheter som hon skulle titta på. Men det tog till 13:00 innan jag fick tag i henne. Så sedan sa jag nej till båda två. Så sedan  har jag inte gjort så mycket idag. Jo jag har registrerat kaffebryggaren ja kapsel bryggaren idag på bosch idag inget mer har jag gjort idag på hela dagen.  Jo jag fick sms om att avkalkningen hade kommit så jag stack till posten till 14:00 tiden och hämtade den. Så mer? Nä inget mer idag. Jo det är chans på att vinna till 21:30 idag ringer de innan 22:00 så har jag vunnit annars kanske lite mindre till när jag kollar mailen tills imonn. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Nä inget här heller.

MUSIK: Nä inte här heller.

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: