lördag 14 december 2019

Lördag 14/12-2019 19:31

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom ur sängen idag till 11:20 tiden fick i mig frukosten och sedan tabletterna och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jo jag var ute och handlade på ICA idag gömde ett par saker igår. Fan nu har jag illa lite med pengar kvar att leva på hoppas att det räcker. Så sedan till tre tiden nä klockan var närmare fyra när jag gick igång med middagen. Jag hade idag kotletter med ris och såg en serie när jag åt idag nä det var en film idag som var okey. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo grannen har fest idag han fyller år så de kommer nog köra länge inatt. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha inget idag heller skall se om jag kan sätta igång igen med denna punkt jag måste gå igång med stretchen igen om jag skall ha en chans att gå igång igen.

ROMAN: Jaha inget idag på denna punkt får se till nästa vecka igen hoppas jag att gå igång igen.

MUSIK: Ja till måndag om jag inte kör romanen så hoppas jag att jag kan gå igång igen med denna punkt.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: