onsdag 18 december 2019

Onsdag 18/12-2019 19:52

DAG: Jaha till natt igen och igår glömde jag ta mina tabletter såg detta idag så jag sov inte bra alls igår och inatt. Kom ur sängen till 11:20 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått igen idag. Jag hade fel på datorn igår men det löste sig idag jag ringde supporten och fick hjälp. Så mer? Jo till tre gick jag igång med middagen hade idag igen kotletter med ris för tredje dagen. Och jag stack ut idag till två tiden och handlade lite sedan hem igen. Men jag glömde idag igen så jag måste ut till fredag igen. Så mer? Jo ingen vinst igår heller och inte idag heller såg jag idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag är redo att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja inget idag.

MUSIK: Nä inte här heller.

Jag skall imonn köpa McAfee och sedan Cubase 10.5 sedan är det träning igen. Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: