fredag 13 december 2019

Fredag 13/12-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt. Kom ur sängen till 11:20 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen.  Men jag stack till ICA idag till två tiden. Köpte lite bröd och lite smått. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden hade idag karréer med pommes och såg en serie idag när jag åt. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite idag på datorn. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde inte nått idag på denna punkt.

ROMAN: Nä inte här heller.

MUSIK: Nä inte nått.

Jo jag har idag uppdaterat datorerna och så fick jag uppdatering till båda med musikdatorn är inte klar ännu. Men jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: