söndag 15 december 2019

Söndag 15/12-2019 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen kom ur sängen till 11:30 idag fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga idag till ett tiden. Sedan gjorde jag inte nått fram till 14:30 då jag gick igång med middagen hade idag kotletter med ris igen hade inget annat idag. Så såg en film idag sedan en serie efter detta och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Så mer? Nä inget mer idag jag såg v wars har kommit till avsnitt 6 vet inte hur många de är men det är nog tio tror jag så jag har en bit kvar att se. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn. Jo jag vann inte nått inatt heller ser exakt till när jag kollar mailen men tror inte det var nått.

TRÄNING: Ja inget idag jo jag packade väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Kan bara hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Nä inget idag.

MUSIK: Ja om jag sover kasst inatt så kör jag på denna punkt imonn. Återstår att se hur natten blir…

Jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: